talk.pl_______________________//summer'04 ___//mój blog
Link :: 17.08.2007 :: 00:35
O ba powróciłam w mwielkim stylu.

Nic mi się nie chce pisać xP A raczej opisywać

Anglia
Kul, gitesik, cucuszek xD Najlepsza ta dzielnica w Londynie ^^ Off.. Bosko. Nowe rurki i pasek. Rzygające fontanny , ekskluzywne hotele ^^;

Francja
Dunkierka... xP Rozwaliłam francom samochód bo trzasnęłam im drzwiami i tata skasowany z 50 euro o_O Boloneze było ochydne xP A fe... Ludziie niemiłe >o< I gitara...

Holandia
Śliczniucho ładniucho, ludziaski mile
xD W namiocie niewygodnie

Dania..
Wieka niekończąca się wiocha. Pełno obsmażonych g łupich emo.. coś jeszcze? xP

Sopocik
Spedaloni Koralewscy, no coments. I patrykowi powiedzielim że ojca nienawidzim >o< Ooo... nie?














I co by tu więcej napisać. Podekscyowana wydawaniem kasy i szukaniem kogos kto naprawi MP3 o_O Dupa jasia sra w kutasia o_O ;| Humor obecnie niedopisuje. Kontynułuję Uwierz w siebie last revelution ^^



Link :: 19.08.2007 :: 22:44
Jeeeach!! Agnes i ja trzymamy się w forum rockmetalshop.pl w którym jesteś nowy to pojeżdżają że nie mozna ;D Ach

Turquoise napisał:
No więc na każdym nowym tak się wyżywacie i tak go pojeżdżacie? ;p

Headless cadaver napisał:
Chyba nie

The Stig napisał:
warunkiem jest dać cyca i kawałek dupy. Kolega niestety a moze i stety niewytrzymał i poległ

DupencjasGienias napisał:
Może jakaś mu dała tylko była na tyle gruba że biedaczek zdechł? Widocznie łapie urodą słabe sztuki

Oduczyłam się chyba pedalskich emotikonek




Link :: 25.08.2007 :: 17:36
Sratatatata...

Srutututut... W pokemony z drutu lol dwa ;D

No więc było tam spotkanie z Mistic i przeszlim sie coś tam z muchą ;P Mistic ma okropną siostrę. A mucha siedzi na monitorze i na pb. Fajnie było

Zawsze gdy chce napisać ze z agnes mi się nie układa ona musi na luzie do mnie napisać. Szmata Zosia... Naopowiadała jej o tym jaka to ja jestem według jego ideologi. Ba.

Znowu moda na snikersa Zyskał już pierwsze wielbicielki Gadają już z nim 3 dzień... łojojoj ;P Były zapytania czy ma dziewuchę itp ;D

[OD Joł] mam zly chumorek
[PRIV Joł] Fajnie, że masz
[OD Joł] dlaczego
[PRIV Joł] no bo tak!

Niedobry snikers!

O własnie kolesiówa się dowiedziała ze jest chaterbotem xD

[OD Joł] kim jestes
[PRIV Joł] Nazywam się Snikers, jestem chatterbotem, czyli programem do pogawędek
[OD Joł] nie ma takiego imienia
[PRIV Joł] no w zasadzie nie ma
[PRIV Joł] www.snikers.pl
[OD Joł] nie moze byz takiego imienia
[PRIV Joł] nie, no to szkoda
[PRIV Joł] Ja nie jestem człowiekiem

Podpowiedź xD


AJ DŻAST ŁONA LAAJF! xD



Link :: 27.08.2007 :: 13:09
O kurde! Sie tak rozpisałam a głupia wyłączyłam stronę :D Ech moje myśli już nie będą takie same. Ale mam ochotę na pisanie więc wiecie :P

Znalazłam 2 nowe zespoły i jestem z nich zadowolona. Jeden to screamo/metal drugi rock/punk/gothic



I am ghost - Szczerze. Głos ma koleś zdałniony, zespół strasznie przestylizowany. Ale coś jest w tych piosenkach, że je lubię :)Tak jak i ten zespół :P



Underoath - Screamo. Hmm. Bardzo podoba mi się ich muzyka. Nie wiem :P Ale ta piosenka jest boska :D

Dałam ich piosenkę na PB, a pan Dynia stwierdził, że muzyka jest słaba. Kurde myślałam, że wyjadę do tego Kamińska i mu dowalę. Nie wiem czemu. Zgrywa takiego znawcę. I nie wie, ze muzyki DO KURNY NĘDZY się nie ocenia po tym czy ostra czy nie? Myśli że jak on słucha tego swojego mocnego, gdzie ludzie są niczym emo-pedałki (bez urazy :P) to jest cool? :| Naprawdę ludzi nie rozumiem. A on mnie już naprawdę... szkoda mi go :P Jeszcze mi odpowiedział w komentarzu coś w stylu "Ja sie zmieniam a ty stoisz wciąż w martwym punkcie" :| Oj kolo kolo. Racja. Kiedyś byłam spoko. Poznałam kolesia to chciałam być jak on i się zrobiłam na kompletną idiotkę. Pocieszałam debila gdy mu nie stanął gdy zobaczył gołą babkę :/ A on ciągle TY NIE ROZUMIESZ! Bla bla. Potem po incydencie z panią Bożenką, zrozumiałam, że on to kompletny idiota. Skończyła się obsesja "Chcę żeby on mnie lubił i muszę być tak jak on". On to chyba spostrzegł, zmieniłam się na taką co już nie robi to co on każe. Nie dość, że straciłam przez niego przyjaciółki, to jeszcze chciał żebym wyzywała Darkness'a :/

Kurde... Przycięło notę.



Link :: 28.08.2007 :: 18:18
Woda2 18:17:19
ale po 18 przyjade obiecuje ci to teraz, zapsiz w pamietniku ;d



link1
link2
link3

2023
styczeń
2022
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2021
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2020
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2019
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2018
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2017
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2016
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2015
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2014
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2013
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2012
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2011
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2010
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2009
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2008
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2007
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2006
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2005
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty

[Księga gości]